Sunday, January 9, 2011

old friend




ni ialah 1st time aku ambil order melukis potret muka, sebenarnya takut gak..honestly la..aku memang lack of confident, because aku memang tak da basic dalam art..aku tak tahu apa2 pun dalam..pendidikan seni visual..last aku belajar art education pun time form 1, tu pun aku tak tahu apa yang aku belajar...so, apa yang aku buat ialah berdasarkan pada talent dan juga observation aku sendiri... yang ni pula, 1st customer aku, my ex-classmate.. farahin, actually aku little bit confuse dengan nama bapa dia sebab..seorang ex-roomate aku di matrikulasi mempunyai nama yang hampir sama, bezanya ialah pada nama bapa..seorang maslan, seorang lagi mazlan. ok ni lah hasilnya..ia sepatutnya dapat disiapkan dalam masa yang singkat, telah mengambil masa yang agak lama kot rasa nya...ish3 sebab ia depends pada mooooood

No comments:

Post a Comment