Wednesday, December 1, 2010

water container

dua-dua gambar ni menunjukkan container untuk isi air..yang membezakan picture ni ialah suhu air yang akan di isi dalam bekas tu


ok gambar ni aku lukis masa form 1 around 2001, first time aku jumpa picture ni..rase macam tak caya aku still simpan this picture..tak silap aku picture ni salah satu homework subject pendidikan seni a.k.a pendidikan seni visual, after that bile masuk next year subject pend. seni telah dimansuhkan untuk kelas kitaorang yang ambil subject tambahan bahasa arab...[ambik bahasa arab...tapi until now aku still tak pandai bahasa arab..adeh...lembab sungguh aku ni..ish3]

about this picture, maybe we need to retouch..maybe that time aku never know about relevant atau tak sesuatu picture...
ok ni dia area yang patut colour dulu..



water container yang kedua akan disambung dalam entry yg lg 1

No comments:

Post a Comment